Biežāk uzdotie jautājumi

Kā iepirkties vietējā top! e-veikalā www.etoppiegade.lv ?

Vēlos reģistrēties e-veikalā, bet nevaru atrast savu adresi. Ko man darīt?
Reģistrēties var tikai klienti, kas dzīvo vietējā top! e-veikala piegādes teritorijā: Rīgā (centrs, pārdaugava),  Jūrmalā, Jelgavā, Ozolniekos, Dobelē,  Bauskā, Iecavā, Elejā, Bēnē, Aucē – citas piegādes adreses pēc pieparsījuma.

Vai ir vecuma ierobežojumi veikala lietošanai?
Jā, lai iepirktos mūsu veikalā Tev ir jābūt pilngadīgam.

Nesaņēmu reģistrācijas apstiprinājumu, kāpēc?
Jūs apstiprinājumu saņemsiet darba dienās laika posmā no 09:00-18:00. Ja Jūs reģistrētā adrese neietilpst piegādes teritorijā, Jūs saņemsiet atteikumu.

Kad es veicu samaksu par pasūtījumu?

Pēc tam, kad būsiet veikuši preču atlasi vietējā top! e-veikalā, Jūsu pasūtījums tiks nosūtīts veikalam, lai veiktu pasūtījuma komplektēšanu, tālāk Jums atsūtīs e-pastā sakomplektētā pasūtījuma rēķinu, kura apmaksa būs jāveic ar bankas pārskaitījumu uz norādītajiem rekvizītiem.

Kad mēs saņemsim maksājumu - Jūs saņemsiet savu pasūtījumu. 

Kāda ir minimālā pasūtījuma summa?
Vietējā top! e-veikala minimālā pasūtījuma summa ir 20.00 eur.

Piegādes izmaksas:
- Pilsētas robežās Jūs maksāsiet - 2.00 eur.
- Ekspress piegāde tekošajā dienā pilsētas robežās, ja pasūtījums veikts līdz plkst. 15:00 - 4.00 eur
- Ārpus pilsētas robežām par piegādi Jūs maksāsiet - 4.00 eur.

Kas ir aptuvenā pasūtījuma summa?
Aptuvenā summa ir sveramajiem produktiem, kurus svērsim tieši Jūsu pasūtījumam un ne vienmēr ir iespēja nosvērt tieši vienu kilogramu, kas atbilst Jūsu vēlamajam svaram pie pasūtījuma. Šādi produkti var būt augļi un dārzeņi, saldumi, gaļa, siers utml.
Piemērs: Jūs norādāt, ka vēlaties iegādāties 1kg banānus. Viens banāns sver aptuveni 120 gramus, kas nozīmē, ka tie ir 8,3 banāni, līdz ar ko Jūs saņemsiet  8 un svars var nebūt precīzi 1 kg. Rēķinā tiks norādīts jau patiesais svars, ko saņemsiet.

Kad es varēšu saņemt savu pasūtījumu?
Pasūtījumu pilsētas robežās, atkarībā no noslodzes, saņemsiet 1-2 dienu laikā pēc tam, kad saņemsim maksājumu no Jums.
Pasūtījumu piegādes nodrošinam katru dienu, izņemot svētdienas un valsts noteiktās svētku dienas.
Lūdzu, sekot līdzi aktuālajai informācijai - Jūs tiksiet informēts zvanot vai ar īsziņas starpniecību par to, kad ir plānota piegāde.

Vai ir iespējams, ka Jūs nodrošināt bezkontakta piegādi?
Jā, mums svarīgākā ir drošība, taču, ja iegādāsieties alkoholiskos dzērienus pie preču saņemšanas kurjeram būs jāpārliecinās par Jūsu vecumu, tāpēc, lūdzu, sagatavojat personu apliecinošu dokumentu.

Vai es varu preci saņemt veikalā?
Jā, Jūsu ērtībai mēs nodrošinām preču saņemšanu veikalā uz vietas, šajā gadījumā dodaties pie kases, nosauciet savu pasūtījuma numuru, kas būs nosūtīts Jūsu e-pastā un darbinieki atnesīs Jūsu pasūtījumu.

Veikali, kuros iespējams saņemt pasūtītās preces:

Rīga    
Zalves iela 46, Rīga, LV-1046
Darba laiks:
P-Se 8:00-20:00
Sv 9:00-19:00

Rīga    
Tērbatas iela 33/35, Rīga, LV-1011
Darba laiks:
P-Se 8:00-20:00
Sv 10:00-19:00

Dobele    
Muldavas iela 3A, Dobele, Dobeles nov., LV-3701
Darba laiks:
P-Se 8:00-21:00
Sv 9:00-19:00

Bauska    
Upmalas iela 1, Bauska, Bauskas nov., LV-3901
Darba laiks:
P-Se 8:00-20:00
Sv 9:00-19:00

Iecava    
Edvarta Virzas iela 2, Iecava, Iecavas nov., LV-3913
Darba laiks:
P-Se 8:00-21:00
Sv 9:00-19:00

Jelgava    
Dobeles šoseja 90, Jelgava, LV-3003
Darba laiks:
P-Se 8:00-20:00
Sv 10:00-19:00

Ozolnieki    
Skolas iela 1B, Ozolnieki, Ozolnieku pag., Ozolnieku nov., LV-3018
Darba laiks:
P-Se 8:00-21:00
Sv 9:00-19:00

Jūrmala    
Jāņa Pliekšāna iela 86, Jūrmala, LV-2015
Darba laiks:
P-Se 8:00-21:00
Sv 9:00-19:00

Eleja    
Stacijas iela 2, Eleja, Elejas pag., Jelgavas nov., LV-3023
Darba laiks:
P-Se 8:00-20:00
Sv 10:00-18:00

Bēne    
Stacijas iela 10, Bēne, Bēnes pag., Auces nov., LV-3711
Darba laiks:
P-Se 8:00-19:00
Sv 10:00-18:00

Auce    
Baznīcas iela 1, Auce, Auces nov., LV-3708
Darba laiks:
P-Se 8:00-21:00
Sv 9:00-19:00

Kāpēc es nesaņēmu produktu ko biju pasūtījis?
Var gadīties situācija, kad iepērkoties e-veikalā prece bija pieejama, taču komplektējot Jūsu pasūtījumu tā vairs nav pieejama. Tad mēs šo preci nevaram vairs piedāvāt. Piedāvāsim šo preci aizstāt ar līdzvērtīgu produktu.

Ko nozīmē preču aizvietošana?
Var gadīties situācija, kad iepērkoties e-veikalā prece bija pieejama, taču komplektējot Jūsu pasūtījumu tā vairs nav pieejama. Šajā gadījumā paturam iespēju preci aizvietot ar līdzvērtīgu, to saskaņojot ar Jums sazinoties.

Ko darīt, ja neesmu saņēmis visus produktus, bet pievienotajā rēķinā tie uzrādās?
Mēs atvainojamies, ja šāda situācija ir atgadījusies. Šādā situācijā, lūgums, sūtīt uz top@etoppiegade.lv norādīt savu pasūtījuma numuru un pilsētu un tuvākajā laikā ar Jums sazināsimies.

Kā Jūs iesaiņosiet manu pasūtījumu un vai man par to papildus ir jāmaksā?
Pasūtījumus komplektēsim mūsu izvēlētajā iepakojumā, kas tiks pieskaitīts Jūsu rēķinam. Atbilstoši pasūtījuma apjomam, komplektētājs pieņems lēmumu par iepakojuma daudzumu:

  • Viena plastikāta maisiņa cena 0,15 eur
  • Viena papīra maisiņa cena 0,15 eur
  • Kartona iepirkumu kastes cena 0,95 eur